29.3.2013

...

kirjoitan tän nyt puhelimella joten ei tule kuvia. (toisen koneen oon onistunu rikkoo ja toises ei oo paljoo nettii :DD

No mut viime keskiviikkona mulla oli Sanna Backlundin estevalmennus. Verkassa työskenneltiin kavaleteilla ja sitten jumppa linjalla:: puomi-ristikko-puomi-okseri-pysty. Sitä tultiin 120cm korkusena ja se sujui hyvin :) 

Sitten tultiin pidempi rata. siinä oli vaikeuksia saada hevonen alleen ennen seuraavaa estettä, koska bate on niin energinen ja sillä on iso laukka ja pieni maneesi.  Mutta muuten rata meni hyvin ja vedenkin menee ilman kyttäilyjä ja kaikki muutkin esteet!:))

Vika rata oli jo parempi ainut vaan että tultiin liian pohjaan ja mä taistelin et pysyn selässä :D roikuin melkein sen päös ja hyppäsin sieltä satulaan takasin!!:D  No loppu meni tosi hyvin ja Sanna nosti vähän viimestä linhjaa(: se oli 120.


Torstaina oli Helkyn valmennus ja mä ajattelin mennä Bonapartella gramaaneilla (eka kerta sen hevosen kaa) mut ne toimi yllättävän hyvin!!!:)

Sileellä tehtiin paljon kulmia.
Laukassa pitäisi saada takajalat enemmän töihin eli nyt treenaamaan sitä!!!(=


juu eli teen postausta sit varmaan pääsiäisenä vielä lisäö:)) ainii!! mä ostin uuden huovan: hkm -merkkisen  ja nyt vaa odottelen et se saapuu (:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti