18.1.2016

Mitä olen tehnyt?

Moikka! Ajattelin, että näin alkuun olisi hyvä selventää viimeisen viiden kuukauden tapahtumia sekä tulevaisuuden suunnitelmia.
Oman hevosen lähdettyä on ollut vaikeaa, outoa ja samaan aikaan ihanaa. Välillä kaduttaa päätös Bellan myymisestä ja välillä. ei. Suurimmaksi osaksi olen edelleen sitä mieltä, että tein oikean ratkaisun.  Hevosia tulee ja menee, ne eivät maan päältä lopu. Tähän  väliin oli hyvä pitää pieni breikki omasta hevosesta, kun sen perässä on suu vaahdossa mennyt ja matkustellut.
Olen erittäin kiitollinen vanhemmilleni, kuinka he jaksoivat kuskata minua joka päivä toiselle puolelle Suomea vain harrastuksen takia. Onneksi he ovat vieläkin innoissaan, että ratsastusta en kokonaan lopettanut.
Päätös Bellan myynnistä ja ratsastuksen lopettamisesta kuulostaa nyt paljon suuremmalta. Siinä tilanteessa, kun ratkaisuni elokuussa tein, päätös oli pieni.

Chili ja minä torstaina. 

Mitä olenkaan sitten tehnyt? Viikot olen koulussa Ideaparkissa. Opuiskelen siis amiksessa liiketaloutta. Minun piti tehdä kaksoistutkinto rinnalla, mutta puhuin muutamien ihmisten kanssa, että se ei minua jatko-opintoihin auta yhtään.
Lukiokin olisi ollut hyvä ratkaisu (ysin päättötodistuksen ka. 8,5) , mutta pelkäsin aivan järkyttävästi sitä lukemisen määrää ja erityisesti kokeita. Samalla tiesin, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä. Kaupan alalla töitä on niin monenlaisia. Merkonomina ja toivottavasti myöhemmin tradenomina töitä voit tehdä melkein missä vain.

Lempäälässä minulle on ostettu kolmio kerrostalosta, jossa siis nyt asustelen. Kämppä remontoitiin lattiasta kattoon, kaikki uusiksi. Tämä on nyt ihan älyttömän kiva! Pitää hommata vielä jotain pikku sisustustavaroita niin hyvä tulee.

Viikonloput olen ollut aina Korpilahdella kavereiden kanssa. Kesäkuun alusta asti mennyt aika lujaa, kuten olen aikaisemminkin maininnut.  :D  Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja vanhoihin vielä paremmin.
Snapchattia ja minun privaig:tä seuraavat ehkä tietävät enemmän.. :D
Muutamia vanhoja kavereita ja hevoskavereita on joissain bileissä nähty ja on ollutkin kiva jauhaa välillä hevosista.


Tulevaisuutta hevosten parissa en oikein vielä tiedä. Olen käynyt nyt siis Lempäälässä Aartion Mikon myyntihevosia ratsastamassa.
Huomenna menen aamusta Lempäälään kokeilemaan yhtä hevosta, jota toivon mukaan parisen viikkoa ratsastan. Siitä sitten lisää, kun tiedän paremmin. :)
Hevosen kokeilulla alkaa myös ensi viikko. Menen kokeilemaan yhtä neljä vuotiaaksi kääntynyttä heppaa. ;)

Asioiden edelle en mene, joten tiedän asioista paremmin kun olen hevoset kokeillut. Ratsastusvideoita pitäisi jotenkin mun Iphonesta koneelle siirtää, kun opin, miten se tehdään. Järkkärikin on viritetty, joten tulevaisuudessa sitten parempilaatuista kuvaa.. :D


Kommentti kommentista, linkkaathan blogisi!

18 kommenttia :

  1. Kiva, että tulit tänne postailemaan taas! :) Sun postauksia on vaan aina niin kiva lukea!

    pinjajapikker.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva ettet ole lopettanut ratsastusta ja kirjoitat vielä blogiakin! Jään mielenkiinnolla seurailemaan :)

    http://maijunhevoselamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Niiiin ihana tää sun ulkoasu! ja kiva kun sun blogis on taas heräillyt henkiin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ulkoasu on tosiaan vielä kesken, kunhan kerkeen sitä enemmän tehdä! :D

      Poista
  4. Ihana lukea taas sun blogia!! kylläpäs piristi iltaa kun oli ilmestynyt postaus :-)

    http://hennamorko.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Itselläni oli kanssa sama tilanne lukion kanssa, joten päädyin sitten opiskelemaan perustutkintoa Ypäjän Hevosopistolle. Olen kyllä ollut tyytyväinen, mutta ensimmäisen vuoden lopussa alkoi sittenkin tuntua siltä, että lukio olisi kuitenkin kiva suorittaa joskus myöhemmin. Eniten kuitenkin "pelottaa" englanti, ja se miten tulisin pärjäämään siellä sen kanssa 😁

    Ihanaa, että tulit taas kirjoittelemaan, näitä on aina mukava lukea! ❤️

    http://mruggla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva. että kirjoitat taas! :)

    http://olipakerranhevonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Kiva että edelleen kirjoittelet tänne, oli mukava taas lukea! :)

    http://annijabrygg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oi ei.. Harmittaa tavallaan, mutta kiva kun et kokonaan lopettanut! :D Kiva taas lukea postaustasi. :)

    http://coprca.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tää sun ulkoasu ja banneri on tosi kivat! :-)

    VastaaPoista