7.9.2013

Nuorten Hevosten Festivaalit 6.-9.2013

Näin alkuunsa sanon, että tällä koneella ei ollut mahdollista muokata videoita niin että ne tulevat putkeen, joten antakaa minulle tällä kertaa anteeksi! :D Ja jos näkyy videoiden kohdalla mustaa, niin painakaa siitä niin näkyy(:

Perjantai:





Minä tulin kuumeeseen ja räkätautiin, joten puolikuntoisena jouduin menemään.
Verkassa Bonaparte oli hyvä, mutta radalla se säikkyi puskia ja muutenkin koko paikkaa. Tulokseksi tuli muuten puhdas, mutta lähdin työntämään 4 okserille, ja paikka olisi ollut liiian kaukana joten B kielsi.




120cm radalle Bonaparte ei enää suostunut mennä ja todellakin työtä tehtiin että päästiin radalle. Se vain hyppi pystyyn aidalla ja riehui, kun päästiin alkuun piti rata jo aloittaa. Rata tökkäsi viimeiselle esteelle, joka oli sarja. Tie oli vaativa ja minö tyhmä en suoristanut ja ryhdistänyt. Hylätty siitä tuli, mutta muute ok rata. Puomeja bate otti, sillä kun se jännittääm se ei käytä selkäänsä yhtä hyvin ja ottaa puomeja alas.
Alla kuva siitä, miten huonosti "ajan" kulman





Lauantai:

Tänään olin vielä enemmän kipeä...120cm verkka meni todella hyvin! Radalle hain erikoisluvan ,että saan taluttaa sen sinne. Selkään mennessä se alkoi taas keulimaan ja veti koikkaloikkia. Radan aloitin, paikka oli hyvä, mutta se keräsi puomeja koska kun se jännittää niin bate ei käytä selkäänsä niin hyvin ja silloin ottaa puomeja. 3-4 väli oli pystyltä massiiviselle okserille. Siinä paikka ja kaikki oli kunnossa, mutta Bonaparte väisti estettä, siinä minulla meni tasapaino vasemmalle ja jalustin lähti. Sitten Bate hyppää pystyyn ihan äärirajoille, ettei kaadu ja mä jalkauduin. Jännitys ei loppunut siihen, kun baten jalat oli ilmassa, mä olin sen jalkojen alla ja katsoin ylös ja sanoin mielessäni että "ei per**le nuo hokit ja jalat tulee mun päälle!" No etujalka osui kypärääni, mutta siinä tilanteessa osasin väistää. Toivottavasti joku olisi saanut kuvan :D Videolta sitä ei hyvin nää, sillä este oli katsomosta päin puskien takana. Ainoastaan baten pää ja jalat saattaa näkyä.
Verkkaan menin vielä hyppäämään 3 kertaa okserin niin että bate tiesi ainakin hypänneensä.



 



Jos joku tietää, että on tullut kuvia, niin voi linkata minulle! :)
Kuvat eivät suostu taaskaan suurenemaan, joten KLIKATKAA niitä!

2 kommenttia :

  1. kivan oloinen blogi, liityin lukijaksi :)

    http://bobisahi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tosin ei näy että olisit liittynyt mutta ei mitään (:

      Poista