15.1.2014

PIKAPIKAPIKAPOSTAUS!

Eli kuulumisia ihan pikapika nopeasti! Minulla oli maanantaina Kemppaisen kouluvalmennus ensin Bonapartella ja sitten putkeen Körmy.
Bate oli SUPER  Teimme väistöjä, avoja ja sulkuja. Enempää en tarinoi, mutta hevonen toimi kuin ajatus!
Jenni laittoi ja kävelytti Körmyn valmiiksi, joten hyppäsin Baten selästä alas ja hyppäsin Körmyn kyytiin. Jenni laittoi Baten pois.
Menin Körmyllä sellaisella kuolaimella, jolla en ikinä ole sitä ratsastanut mutta vaihdoksesta huolimatta kaikki sujui hyvin. Kuolain on Sprengerin kuolain jonka mallia en osaa kirjoittaa. Joku bauheri se kumminkin oli :D
Teimme eri asioita kuin ensimmäisellä tunnilla, sillä maneesiin alkoi tulla niin paljon porukkaa. Körmy teki avot molempiin suuntiin todella hyvin ja kouluvalmentaja kehui minua varsinkin laukassa.

Huono postaus sen vuoksi, sillä minulla pukkaa kiirettä. Viikonlopulta ei ole arvattavissa postausta, sillä minulla on maajoukkuevalmennukset. Puhelimella saatan päivitellä tänne. Ainakin Facebook sivut ja Instagram päivittyy :)

7 kommenttia :

  1. Eiks toi kuolain oo perus pessoa? :D siis sellainen jossa on ison renkaan molemmilla puolilla kaksi pienempää. (:

    VastaaPoista
  2. Toi on vanha kuva :D mulla ei ollut uusia kuvia joten laitoin vanhan (:

    VastaaPoista
  3. baucher onkohan? apua en osaa itekkään kirjottaa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä. Se näyttää ravikuolaimelta mut ne "sakarat" on ylöspäin ja niissäkin on reiät :D

      Poista
  4. Teetkö enää bannereita?

    VastaaPoista
  5. Teetkö enää bannereita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tällähetkellä, sillä minulla ei ole aikaa :( ilmoitan kun alan ttaas tekemään

      Poista