13.2.2014

Huonosti mennyt valmennus..

Moikka taas!

Minä latasin nyt tähän koneeseen Chromen, joten pystyn julkaisemaan kuvia taas. Laitan nyt tähän postauskeen parit kuvat Körmystä, joita minun piti ladata edellisessä postauksessa.

Minulla oli kumminkin eilen estevalmennus ja hyppäsimme taas rataa viikonlopun kisoja varten.
Verkka meni ilman esteitä aika huonosti, mutta esteiden kanssa vielä huonommin. Minulla oli kauhea kiire ja sitten nypin askeleen liian pohjaan.  Videolle tuli jostain syystä vain toinen rata, joka oli hiukan parempi kuin edellinen.  Esteet olivat viimeisellä radalla 110-120cm. Minulla oli ongelmana myös istuntani. Ohjat valuivat, mutta hanskoistani on kylläkin lähtenyt pito kokonaan pois.

Viikonloppuna minulla on kisat mp:llä ja menen Batella 110&120cm. Yleensä Bate ei ole kotikisoissa hyvä, sillä se vähän kummastelee kun kotona jotain muuttuu. Toivotaan parasta :)









Tämä kuva on todella huonolaatuinen, mutta halusin laittaa tämän, sillä este on päälle 80cm ja suomipoika vetää kivalla ilmavaralla :D
Pahoittelen huonolaatuisia kuvia, sillä ne on otettu suoraan kamerasta... :(

4 kommenttia :