17.11.2014

PÄIVITYSPOSTAUS

Moikka! Minulla on ollut nyt pitkä väli kirjoittamisesta, joten täytyy vähän pitää postaustahtia.

Sea Horse Week 2014

Hirveästi kaikkea, joten blogin kirjoitus on jäänyt vähemmälle. Kaikki postaukset ovat viivästyneet ja kirjoiteltavaa on paljon.

HevosHippalot 2014

Minulle ja Bellalle kuuluu kuitenkin hyvää! Olen kirjoittanut eilisen kisapostauksen jo valmiiksi, joten minun tarvitsee vain ladata videot YouTubeen.
Hyppäsimme siis eilen Bellan kanssa Tampereella juniori halli SM: mät!

Tällä viikolla menen vasta perjantaina tallille, joten nyt on hyvä aika kiriä huonosti mennyttä koulumenestystä..

Nähdään!


1 kommentti :

  1. Tuli mieleen tosta ekasta kuvasta, että mun on pitänyt aikoja sitten lähettää sille niitä kuvia Sea Horse Weekistä! :D hups.. Jos haluut niin voisin lähettää ne lähipäivinä? ;D

    VastaaPoista