2.8.2014

BATEA MOIKKAAMASSA


Moikka! Olin eilen Kuhmoisissa Venlan luona. Venla on siis Baten uusi omistaja.
Jos et ole lukenut tai katsonut Baten jäähyväispostausta ja sen videoita, paina tästä.

Pahoittelen kuvien huonolaatuisuutta! Muistakaahan myös vastata sivun yläreunassa olevaan viikon kysymykseen!

Minä ja Bate syksyllä 2013.
1.
Koutsasin Venlaa ja Batea. Siitä voitte lukea enemmän hänen blogissaan. Ratsastin myös Paavo Anterolla lopuksi! Se oli ihan hyväntuntuinen, vaikkakin hiukan jäykkä. Oikeassa kierroksessa vanhaan tapaan sisäpohje on vaikea saada läpi.
Ratsastusvarusteeni eivät olleet sitten yhtään turvalliset: kolme kokoa liian iso kypärä ja kroksit.

2.
3.
4.
5.
6.
7.
Voiko kuolleemmalta ja tyhmemmältä näyttää?! XD
Bate ei halunnut myötähäpeää.. XD
8.
9.
10.

OLETTEKO PÄÄSSEET RATSASTAMAAN VANHOILLA HEVOSILLANNE?
OLETTTEKO TÖRMÄNNEET BATEEN JO JOISSAIN KISOISSA?
MIKÄ OLI PARAS KUVA?

4 kommenttia :

  1. Minä en ole päässyt ratsastamaan vanhalla ponillani kun se lopetettiin :( mutta mä oon nähny baten ainoastaan sun kanssa hevoset messyilla 2014! Ja nikä tuon Venlan blogin osoite on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( :(
      Oo kiva juttu! :) Venlan blogi on sirajavenla.blogspot.com

      Poista
  2. sul on tosi kiva blogi :)! liityin! http://harmaatamma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Liityn sinulle takaisin kun menen koneelle seuraavan kerran :)

      Poista