23.7.2013

23.7

Heräämiseni viivästyi tunnilla..Oona tosin herätti mut ysiltä kun se toi mulle hammastahnaa! :D

Söin aamupalan (muroja, leipä ja kaakaota), sitten menin laittamaan Mialle hevosia valmiiksi ja laittelin pois. Mia ratsasti tänään Baten ja sanoi että ei ole todellakaan helpppo, sillekkään..joten nyt jos te HUOM, JOTKUT kaaliaivot ette tajua, että mulla ei ole helppoa hevosta niin olisi kiva että ymmärrätte :D
Hevonen ei ole missään nimessä huono ja uskon että moni pärjäisi sen kanssa, mut mua vaan ärsyttää sellaset ihmiset jotka luulee että mun hevonen olisi itsestään selvyys..ja mä ostin tarkoituksella haasteellisemman, jotta opin ratsastamaan paremmin ja tulosta on tullut paljon!

Tänään oli Bonapartella myös kengitys ja sille laitettiin hokkireiät. Laitoin reikiin hokkitulpat.
Ne ovat siis tämän näköisiä=
Lopussa vähän kuvia :D noi on huonolaatuisia nyt, koska kuvattu mun omalla puhelimella ja laatu on mitä on..ja nää on tälläsii "pelleilykuvii" XD


 <---- :D:D:D:DD








Ei kommentteja :

Lähetä kommentti