6.3.2015

Haluatko tulla moikkaamaan?

Moikka! Viikonloppuna Helsingissä tapahtuu, sillä messukeskus täyttyy hevosihmisistä.  Horse Fair messut ovat siis messutapahtuma hevosista kiinnostuneille, mikä järjestetään vuosittain.  Tänä vuonna messut iloitsevat ihmisiä huomenna lauantaina sekä sunnuntaina!

Minä olen paikalla lauantaina koko päivän.  Minulla on Equitaren esittelijäkortti esillä.  Mutta miksi?
Minä olen kello 14-15 aikana tavattavissa  Hevostarvike Equitaren osastolla 3e 18 !! Tule moikkaamaan, lörpöttelemään tai kysymään vinkkejä! Olisi mahtavaa jos mahdollisimman moni uskaltautuisi tulla jutulle! :)

Minut tunnistaa siis vaaleista hiuksista sekä mustista farkuista Equitaren osastolla kello 14-15  esittelijäkortin kera!


Equitarella on mukana vuoden 2015 kevätmallisto sekä ale -tuotteita!  Minä aion vanhempien kanssa shoppailla Equitarelta ainakin uutta kisapaitaa ja muuta kivaa!





1 kommentti :