6.8.2013

Kysymyspostaus -vastaukset

Eli nyt kun mulla aikaa on niin laittelen kysymyksiin vastauksia (:

Kysymykset Millalta:
Minkälainen bonabarte on ratsastaa? -Mukavan kevyt edestä, ei paina kädelle. Innokas, mutta haasteellinen. Bate sopii hyvin mun "malliin/tyyliin" :)

Minkä tasoinen ratsastaja oot?  -No esteiden korkeudella ei ole väliä, eli korkeus ei ainakaan tule vastaan :D Koulukiekuroissa en tiedä..:D osaanmä kaikkea mutta en niitä kirjaimia tiedä xd


Kysymykset Oonalta:

1. onks SE kiva ;);););) - Jjjuu ;)

2. mites naksujen kaa menee? - no luultavasti murtunu :D

3. eiksnii et tuun joskus teillle? :) -juu

4. koska tuut mp:lle?!?!? -en tiiä mut joku viikonloppu! (:

5. lempi ratsastusvaatemerkki? -spooks

6. mitä kuuluu? -hyvää!

7. minkä kypärän ottaisit jos saisit ihan minkä vaa? -antares

8. mitä hevosrotua et ikinä haluis itelles? -shire XD

9. onks awalla viel se kumilelu xdxd` -ei, se otettiin sunnuntaina pois

10. onks figaro kiva? x) -juu (:


















Kysymykset Suvi-Tuulilta:

1.lempieläin? -hevonen ja koira

2. Paljon kavereita vai paras ystävä? -paras ystävä on ehkä se tärkein

3. Haastavin hevonen jolla olet ratsastanut? -Bate tai Lari :D

4. Lempiruoka?  -hmm monia :D

5. Isoin este?  -140

6. Mieleen jäänyt hevonen (ei bate)? -Lari. Siinä on ainakin ponin luonnetta! :D

Kysymykset Cialta:

1. Miksi juuri Bate? -Batella on paras hevosen luonne, mitä ikinä oon nähnyt! Se on utelias, välillä pelokas sylivauva, ihmisrakas, kiinnostunut kaikesta! ♥ Ja batella on tosi laadukas hyppy ja muutenkin koko hevonen on ihana!

2. Onko sulla ollu muita hevosia kun Bate? -On, Hallan Lupaus, joka löytyy "Otto" sivusta. Ja 2 hoito shettistä pienenä.

3. Lempiruoka ja juoma? -Monia. Juomana ehkä maito tai mehu :D




















Kysymykset Kaisalta:

Miksi Bate on myynnissä? -Katsoimme mikä tilanne on ja olemmeko ostamassa uutta. Minulle tarjottiin hevosta, mutta miksi myydä hevonen kun VASTA ensimmäinen kisakausi ja kyseessä NUORI hevonen. Eli Bate on ja pysyy minulla, nytten kun Bonapate on alkanut luottamaan OIKEASTI! (:

Millaista hevosta etsit? -En etsi nyt minkäänlaista.

Mille tasolle tähtäät esteratsastuksessa? -Bonapartella aion lähteä kokeilemaan ulkomaille. En minään tähtenä, mutta siellä on mm 3 * kisoja. Myöhemmin jos kaikki natsaa paikoilleen, lähden ulkomaille kilpailemaan.


K












Kysymyksiä Jenniltä:

Pelottaako sua koskaan hevosen selässä? -Ennen mua pelotti laukata suoraa uraa Bonaparten kanssa. Enää ei mua pelota ollenkaan, vaikka mitä tapahtuisi :)
 
Mietitkö muiden "junnujen" mielipiteitä? -Paskaa oon saanut niin paljon, että aika paljon mietin. Sisältä oon aika rikki, mutta onneks nyt asiat on palaamassa kuntoon. Eli kyllä nekin mietityttää, mutta olen vain "kertonut" itselleni että keskittyy vain omaan työhön itsenäisesti.
 
Tykkäätkö enemmän isoista ja kiinteistä esteistä vai pienistä irtonaisista? -Ei ole mitään väliä. Mua ei pelota mennä vaikka muurista läpi :D
 
Tykästytkö helposti muiden hevosiin? -No riippuu hevosesta. Siis en sillain että en ole itse ratsastanut.
 
Mitä mieltä "huippujunnuista"? (Jenna, elena,yms) -Niistä voi ottaa aina mallia. Tosin vaikka itse haluaisin samaan sakkiin, se ei ole mahdollista. Olen aloittanut ratsastuksen niin myöhään ja aika puskailemalla. Tämä on mulle ensimmäinen varsinainen kisakausi.
 
Jos saisit valita: iso ja massiivinen hidas ja raskas hevonen vai tosi pieni (n.130cm säkä) tosi massiivinen ja raskas? -hmmm, no jos on aivan pakko, niin ennemmin hevonen.  :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti