14.8.2013

Maailman typerin minä...

Eli mun piti tehdä se Back to School -erikoispostaus...tuli mutkia matkaan, sillä ensimmäisenä päivänä mulla ei ollut akkua jolla kuvata ja toisena päivänä lähdin kaverilleni Emmalle..joten sitä postausta ei tule ja huomenna tulee kuvapostaus 3. .

ONKO JOTAIN TIETTYÄ JOTA HALUATTE, ETTÄ KUVAAN?
Batella oli eilen vapaapäivä.
 
 Tänään ratsastin Bonaparten maneesissa TAAS, koska ulkona satoi kaatamalla. Olin alussa taas, että EIIII tää tuntuu ihan huonolta ja mikään ei onnistu, mutta sitten rupesin ravissa taivuttamaan Bonaparten päätä vasemmalle ja oikealle, että vetryy ja rentoutuu. Se on aina paras apu auttamaan tuon hevosen kanssa :)

Ratsastin harjoitusravissa ympyröitä, jossa väistätin Baten takapäätä ulos ja sisälle. Onnistuu suht hyvin! Harjoitusravi ei oo mun lempparia ja yleensä oon luistanut sen että alan keventämään, mutta nyt otin kyllä niskasta kiinni ja istuin! Toi asenne kannattaa pitää! :)

Laukassa yritin jumpata takapäätä taivuttamalla sisään ja ulos ja työntämällä hiukan takapäätä ulos ja suoristus.

Huomenna tulee se kuvapostaus siis ja myös kilpailu! Ja nyt päätin että se on BANNERI KILPAILU! Eli huomenna laitan ohjeet ilmottautumiseen! :) HUOM! palkinto ei ole vielä varma.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti