19.8.2013

Tylsä maanantai..

Eli tänään perustylsä maanantai....ei mitään "jännää"..Uskonnon opekaan ei ollu oikeen vitsikkäällä tuulella :D (tai sit mun vitsit ei ollu aiheeseen sopivia :D)
Kaupallisessa olen sijoituksissani jo viikon jälkeen voitolla 4000e!! :)

Koulun jälkeen... NUKUIN! Olin ihan poikki.. klo 17 lähdin tallille.

Bate tuntui todella hitaalta, joten ratsastin kaikki askellajit pikaisesti läpi ja lähdin pihalle kävelemään. Veikkaan että B:tä ei kiinnosta vain koulukiemurat, joten vaihteluksi lähdemme ainakin huomenna maastoon! Ehkä myös keskiviikkona jos saan jonkun mukaan! :)

Tässä tulee nyt maailman typerin postaus, sillä mulla ei ole oikein mitään asiaa..
^^mulle tuli tänään postissa 2 uudet ratsastushousut, tykkään :)



Kuvat eivät taaskaan suostu suurentua....joten klikatkaa niitä jos haluatte nähdä isompana!
 
MUISTAKAA BANNERIKILPAILU! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti